Obserwatorzy

wtorek, 27 stycznia 2015

Wyzwanie #56 ze sponsorem - stempel, sznurek, druk

Witajcie!
Czas na kolejne nasze wyzwanie!
Wytyczne interesujące, do tego kusząca nagroda :)
Zapraszam!

Poznajcie proszę podającą nam dzisiaj wytyczne:
 Lusilla czyli Lucyna
Witajcie,
Mam na imię Lucyna Fic. Mój nick artystyczny to Lusilla. Ogromnie mnie cieszy, że to ja zostałam wylosowana do podania wytycznych w kolejnym wyzwaniu. To dla mnie wielkie wyróżnienie i przygoda.
Moje życie zawsze było związane z rękodziełem. Jest to rodzinne, ponieważ moja mama, jej brat oraz ich rodzice zajmowali się rękodziełem hobbistycznie. Od dziecka kochałam malować, rysować i tworzyć przeróżne rzeczy.
Jestem osobą lubiąca zmiany i lubiącą poznawać nowe techniki  artystyczne,więc zaczęłam poszukiwać. Oprócz malowania akwarelami - moją największą miłością -  suchymi pastelami, farbami olejnymi i rysowania ołówkiem, zaczęłam też przygodę z haftem krzyżykowym. W 2008 stworzyłam swoje pierwsze kartki, najpierw krzyżykiem a później przeszłam zupełnie na papier i tak zaczęłam wykonywać swoje autorskie kartki z aniołami w 3D i inne.
Gdy założyłam dwa swoje blogi, na które serdecznie zapraszam: http://lusillasworld.blogspot.com/ oraz http://witaj-w-atelier.blogspot.com/  odkrywałam coraz więcej innych twórców i coraz więcej technik. Wiem,że do doskonałości mi daleko, jednak doskonalenie się w scrapbookingu sprawia mi ogromną frajdę.
Niestety jeszcze nie miałam okazji poznać osobiście  żadnej scraperki z okolic Barcina lub Żnina, jednak mam nadzieje, że kiedyś to się zmieni.
 Pozdrawiam serdecznie Wszystkie rękodzielniczki oraz  osoby tworzące wszelką sztukę użytkową.

Wytyczne od Lusilli to:
Stworzenie dowolnej pracy, w której znajdą się:
* stempel
* sznurek
* papier z motywem druku
 (np. papier scrapowy,
 strona z gazety lub książki)

Lusilla stworzyła dwie kartki:



Naszą Gościnną Projektantką jest dziś Magda,
 znana jako Novinka :)


Witajcie :) 

Mam na imię Magda a w wirtualnym świecie Novinka. 
Dziękuję za zaproszenie do gościny w 123scrapuj Ty :)
Rękodzieło towarzyszy mi odkąd pamiętam, zawsze coś cięłam, szyłam, rysowałam, kleiłam… Ogólnie pojęty scrapbooking odkryłam na końcu tej drogi i to właśnie papier skradł moje serce <3
Od około dwóch lat w Wasze ręce trafiają także projektowane przeze mnie, początkowo „do szuflady”, papiery do scrapbookingu.
Uwielbiam twórczo spędzać czas z moją prawie ośmioletnią córcią- Alicją, która odziedziczyła pasję do rękodzieła, często dostarcza mi niesamowitej weny i staje się moim małym doradcą.
Pozdrawiam Was ciepło i życzę wielu kreatywnych chwil.

Magda/Novinka
--

Novinka przygotowała kartkę w kształcie taga:




A oto prace naszego DT:



Dzisiaj witamy w naszym składzie Izę znaną jako 


Wspominałam na początku o nagrodzie?
Jest i czeka! 
Dwa fantastyczne zestawy papierów
  Pan i Pani Black ze Studio75 
powędrują do jednego z uczestników dzisiejszego wyzwania.
Dziękujemy sponsorowi!




Wyzwanie trwa do 10 lutego 2015 r. do godziny 23:55.
Przypominam, że każdy z uczestników może zgłosić jedną pracę,
 nie publikowaną przed ogłoszeniem tego wyzwania.
Ogłoszenie wyników odbędzie się w sobotę 14 lutego.
Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego tworzenia!
Aka